14 juli


Kvart i elva hoppade jag på cykeln för att hämta ut två sallader och sedan styra vidare till parken utanför mammas jobb och avnjuta den med henne.
Jag fick shampo och balsam av hon, jag har så gärna velat ha dom men det kostar 550:- tillsammans och det tycker jag är på tok för dyrt.
Men då hade hon varit och köpt det till mig, hur snällt är inte det :)

När jag kom hem åkte vi på affärn och handlade hem lite mat och nya kaffekoppar.
Det är väl i stort sätt min dag.

Elliott har börjat åla nu, det gick fortare än jag hade trott.
Han piper iväg så fort man lägger ner han på golvet, för det mesta jagar han Slayer men ger sig även ut på egna äventyr.

Det här är när han kommit fram på andra sidan bordet, sedan ålade han vidare mot Slayer som låg vid tv-bänken.



Startplatsen var täcket längst ner i bild, här är han nästan ute på andra sidan.



Vad härligt det är med framsteg, jag greppade penna och noterade i hans "mina första år" bok.

Nu väntar sängen på mig, ska bara borsta gaddarna.


Kommentarer
Postat av: Malin S

Oj här händer det saker minsann! Vad duktig han är :)

2010-07-16 @ 15:55:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0