13 juli



Blir en massa tjat om denna värme nu, men så får det bli.
Jag håller bokstavligt talat på att smälta bort, vill ha liiite svalare dagar.
Denna värme tar död på mig!

Idag har jag städat kök, sovrum, Elliotts rum, dammsugit, skruvat upp gardinstång, diskat, skrubbat spisen och samlat ihop smutskläder lite här och där.
Om jag är trött?
Jag är helt slut och huvudvärken kom som ett brev med posen.
Huvudet dunkar kopiöst mycket och är lite lätt illamående så jag ska hoppa ner i sängen så fort detta inlägg är klart.

Sängen är på plats i E's rum, från och med idag kommer han sova där inne så kanske jag får sova bra om nätterna.
Dom här sista två nätterna har jag vaknat av minsta lilla ljud från honom, så fort han vänder på sig har jag vaknat.



En bild på hans hylla kan jag också bjuda på, vet inte om jag knäppt något kort på den när den har suttit på plats.
Fyllt den med lite smått och gott som nog kommer fyllas på med böcker och dyligt med tiden.



Sängen kallar.



Kommentarer
Postat av: Eleni

Vad fint det blir :) Såg lilla kaninen som han fick utav mig också :) Hihi. Jag ska kolla upp hur jag jobbar, men om jag inte minns fel så jobbar jag typ heldagar från och med måndag nu. Men jag ska kolla upp de så hör jag av mig :) Kram

2010-07-13 @ 22:38:17
URL: http://elenia.blogg.se/
Postat av: Erika - Mamma till Emeline

Tack vad söt du är! :)



Himla fint ni gjort i rummet!

2010-07-14 @ 00:18:39
URL: http://dumman.blogg.se/
Postat av: Malin S

Hehe, jag gillar bilarna där som åker upp på "väggen".

Mysigt litet rum!

2010-07-16 @ 15:56:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0