12 juli


Herregud vad varmt det har varit idag.
Vi hade 29°c inne och det var mycket varmare ute, skuggan var okej men den var inte mycket kallare än lägenheten.
Det har varit så svårt att få Elliott att sova under dagen, stackarn!
Har fått ge han en massa vatten under dagen, del pg av värmen och dels för att han kämpar på så mycket så han kan inte behöva lite extra värska.


Lillbus tar en pause i allt kämpande.



S
å här ser våra dagar ut, Elliott kämpar på hela tiden och blir så trött så trött.
Trycker upp sig och trycker sig framåt.
Ibland pressar han ihop benen så han hamnar på knä men vet inte hur han ska bete sig sedan.
Han har hållt på så här ett tag nu så vi får se hur lång tid det dröjer tills han lyckas åla eller krypa.




Man blir så orkeslös när det är så här varmt, men en kort promenad till OKQ8 fick jag till.
Köpte en isglass och gick hem igen, gud så gott det var.


Kommentarer
Postat av: Eleni

Självklart kan vi ta någon dag där jag lär dig det lilla jag kan om bloggdesign. Men jag vet inte om det passar så bra på just fredag, jag kommer hem vid kanske 19 tiden och så är det laga mat och fixa och greja tills patrik kommer hem från jobbet vid typ 21. Det är ingen annan dag som vi skulle kunna ses? Tycker absolut vi kan greja lite med bloggdesign och ta en fika. Det vore jätte mysigt! :) Kram!

2010-07-13 @ 20:07:58
URL: http://elenia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0