Full fart


Idag har det varit full rulle på mig och Dennis.
Vi började på babyproffsen för att hämta ut vagn och babyskydd, fick en ny demonstration om hur man sätter fast bas och skydd samt tar bort det.
Vi var ju in och beställde detta när jag var i v.19 så man glömmer lätt.
Sen shoppade vi loss på lite mer saker, så nu ska allt viktigt finnas i hemmet.
Det som återstår är bara att installera sig med alla saker, vilket jag kan göra när jag går på ledighet så jag slipper sitta och stirra in i väggen tills det är dax.

Direkt efter birsta for vi ut till mina päron på fika, lämna vagn, fixa med mammas mobil och laga mina hörlurar.
Sen vidare till Dennis päron för att hämta presenter, fick bland annat en skit snygg lykta som jag älskar!
Blev lite surr, kolla på tv och vi delade på en burk coca cola.
Efter det vidare till hans syster för att hämta hem lite babykläder och lakan, så nu har vi verkligen så det räcker.
Fick ju tidernas största säck av min kusin för någon månad sen som är proppad med kläder.

Efter allt detta åkte vi in på ica och köpte goda mackor samt pålägg och har nu en myskväll framför tvn.
Båda två är helt slut, jag orkar knappt hålla ögonen öppna men det är skönt att vi fick allt detta avklarar på en och samma dag, så imorgon blir en relativt slapp dag.
Vi ska städa lite smått sen kanske min mormor kommer på besök.

Nu ska jag återgå till Dennis och soffan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0