BM


Nu har jag precis glidigt innanför dörren efter ett besök hos barnmorskan.
Alla värden såg bra ut även denna gång, skönt skönt.
Idag blev det stick i fingret, gud vad jag hatar det.
Hoppas att det bara är armen som gäller från och med nu.

Bebisen låg kvar med huvudet neråt och hade inte fixerat sig.
Jag är glad så länge den inte ligger i säte, kejsarsnitt är min största skräck faktiskt.
Vill ha en normal förlossning, sen om det mot förmodan skulle bli så att dom måste snitta så får jag väl leva med det.
Lillens hjärtljud låg på 144 och magen var 36 cm, har vuxit två cm sen sist.
Ska tillbaka om 1,5 veckor så vi får se om det hänt något tills dess.

Nu ska jag ge mig på ett powernap innan jag ska dra till jobbet.
Jag har bara den här veckan och en till innan jag går på ledighet, så himla skönt.
Plus att nästa vecka är det bara två dagars jobb har jag för mig, sweet!

Ps.
Jag är så fruktansvärt sugen på marängsviss med glass.
Har varit sugen på det i säkert två dagar, jag ska nog be Dennis fixa med det hem idag efter jobbet så kan vi unna oss en god efterrätt.



Kommentarer
Postat av: mia

Hej!

Vad kul att ni ska ha barn! :) Jättemysigt att läsa din blogg och tänka tillbaka på tiden jag själv va gravid. Jag tyckte också det var skitjobbigt att höra att man skulle gå över tiden. Och jag gick över 10 dagar som var asjobbiga men det är så lätt värt det när man ligger där svettig med bebisen på bröstet! :D

Vi tog med kläder i storlek 50 och strumpor i 13/15 eller nåt sånt. :) Det passade jättebra för Vilma var 51cm lång. Och de flesta är väl mellan 49-52cm eller nåt sånt. :)

Hoppas allt är bra med dig de sista dagarna! Jag mådde också jättebra men var så fruktsnvärt less på kulan som var i vägen överallt på slutet. Hehe.

/Mia

2010-01-25 @ 15:41:23
URL: http://mariareh.blogspot.com
Postat av: Malin

Men gud vad gott med marängsviss, jag kan gärna äta det med dig :D

2010-02-09 @ 10:14:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0