Big bang!


Jag tror det är någon som möblerar om och har disco i magen, herregud vad det bökas.
Magen ser ut som världens stormhav, helt fantastiskt att kolla på.
Det känns som att lilleman (som jag tror det är) försöker ta sig ut via naveln istället för den rätta vägen.
Jag hoppas verkligen inte dom här rörelserna kommer lugna ner sig inom en snar framtid.


För övrigt sitter jag hemma och är sjuk, har åkt på en rejäl förkylning.
Den däremot hoppas jag verkligen försvinner inom en snar framtid, helst tills på måndag.
Tycker synd om Dennis som ska försöka sova bredvid mig inatt med mitt hostande och snorande, som grädde på moset så ska han upp tidigt imorgon för att jobba, det känns som han kommer få en tuff natt.
OM jag inte är snäll och sover på soffan, vilket det lutar mot.


På måndag ska vi till BM igen, ser bara fram emot att få höra hjärtljuden och om magen har växt!
Sen kan jag gå hem på en gång.
Men som vanligt ska hon väl ta blod, kiss och blodtryck.
Har för mig att hon skulle sticka i fingret denna gång, jag hatar det!
Dom få så gärna ta blod ur armen, men inte fingret!!


Idag är det även 50 dagar kvar till BF.
Imorgon går vi in i v.34, så info och bild ska fixas.
Nu ska jag gå och göra en kur med kuckelimuckmedicin.

Kommentarer
Postat av: Erika

Visst är den! Är helt kär i den och den är så neutral i färger och allt så det känns som man kan ha den lääänge :-)

2010-01-06 @ 23:00:55
URL: http://dumman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0