30 dagar till BF.


Ja mina vänner, nu är det bara 30 dagar kvar till bf.
Tiden har verkligen gått fort, kan nästan inte förstå att jag snart ska bli mamma.
Det känns verkligen jätte snart, det har aldrig varit så här nära ;)

Idag är jag super öm i mina fogar, helt sinnessjukt!
Jag blev jätte öm sist också när bm skulle klämma för att se om lillskiten hade fixerat sig, men jag tror nästan att denna gång blir svårslagen.
Kunde knappt gå på jobbet, att stödja sig på ett ben var bara att glömma.
Inatt kunde jag knappt vända mig i sängen, det var som tusen knivhögg i bäckenet och när jag skulle ta mig upp, jag trodde helt seriöst att jag skulle gå av.
Är lika öm idag med, men hoppas att det kanske kommer kännas bättre när jag blir varm och rört lite på mig.
Fingers crossed!


Kommentarer
Postat av: Erika

Gott och beroendeframkallande! :D



Galet att det bara är 30 dagar kvar till BF för dig! Det är ju ingenting!

2010-01-27 @ 15:49:10
URL: http://dumman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0