Magen v.38


Magen v.38 (v.37+5)
Nu är det inte långt kvar till v.39



Sen måste jag passa på att klaga över hur tråkigt det är att bara vara hemma.
Kanske blir bättre med tiden, men nu håller jag på att dö av tristess.
Jag städar och diskar varje dag, har ingen att prata med och ingen att umgås med då dom flesta vännerna jobbar.
Jag skulle ha jobbat en vecka till, lätt att vara efterklok!
MEN det är skönt på sätt och vis, behöver inte ställa larm och har inga måsten.

Jag ska försöka njuuuuta!

Kommentarer
Postat av: Sara

Passa på att njuta som du skrev! man behöver tid att förbereda sig! jobba har du all tid i världen att göra :)

2010-02-09 @ 20:17:50
URL: http://sawja.blogg.se/
Postat av: Anna Lundin

Passa på att vila så mycket du kan. Det kommer du att behöva på förlossningen. Vilken fin magbild.. = ) Härligt rum till lillen också.. = ) Hoppas allt går bra önskar er all lycka till.



Många kramar från oss

2010-02-10 @ 21:19:56
URL: http://trollmorzan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0