Hur alla har gissat.


Tänkte att jag skulle lägga ut listan på hur alla gissat angående kön och när lillskiten kommer :)


Lisse: 17 februari, pojke.
Eleni: 19 februari, pojke
Frida E: 22 februari, pojke
Jag: 23 februari, pojke
Sara H-B: 23 februari, pojke
Sara H-B: 25 februari, pojke
Malin E: 27 februari, pojke
Linda U: 27 februari, flicka
Sara L: 28 februari, pojke
Jessica J: 28 februari, flicka
Amy: 28 februari, pojke
Emilie J: 1 mars, pojke
Jessica J: 1 mars, flicka
Amy: 1 mars, pojke
Erika B: 2 mars, pojke
Eleni: 2 mars, pojke
Dennis: 2 mars, flicka
Mika: 3 mars, pojke
Dennis: 3 mars, flicka
Linda U: 3 mars, flicka
Jag: 4 mars, pojke
Anna L: 4 mars, flicka
Malin S: 6 mars, pojke
Sara L: 10 mars, pojke

Som ni kanske redan räknat ut står datum i rangordning så för er som gissat på två datum ligger ni två gången på listan för att underlätta det hela när det är dags för strykning.
Så varje gång ett aktuellt datum kommer lägger jag in listan, ja ni märker nog.


Kommentarer
Postat av: Malin

Men jag vill också vara med! Jag har glömt skrivit!

Jag tror den 6:e Mars, pojke.

2010-02-15 @ 10:27:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0