Fråga och svar.


Fick en fråga angående fötterna, svaret blir här eftersom hon inte har någon blogg eller dyl.

Malin:
Hjälper inte stödstrumpor något då?


Dom hjälper säkert, men jag använder dom inte nu för tiden.
Brukar inte använda strumpor alls när jag är hemma, det är så skönt att känna ett svalt golv under fötterna och med strumpor blir det så himla varmt.
Ska jag någonstans så tar jag på mig "vanliga" strumpor då dom är lättare att ta på sig och bekvämare.
Jag känner inte att det är värt att kämpa på sig strödstrumpor, magen är bara i vägen och det hugger ofta till vid området där äggstockarna sitter när jag böjer mig fram mot fötterna, plus att det trycker så mycket mot revbenen.
Haha, vad det känns som jag klagar över ett par ynka strumpor.
Men som sagt, det är på tok för jobbigt att kämpa på sig och jag gillar att gå barfota.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0