Ett stå av lycka!


Jag klev upp fyra inatt för att se på hockey, då kände jag av lite molande värk, skit kul tyckte jag.
Nu har jag haft molande värk till och från hela dagen, det är så himla underbart.
Kan inte påstå att det gör speciellt ont, men den är där och det är vad som spelar roll för mig iaf.
Även om jag vet att det är förvärkar och att det kan pågå i veckor eller dagar så är lyckan total.
Det är ändå ett tecken på att något händer i magen, fantastiskt!

Det sägs att bebisen blir lugnare i magen mot slutet, att man inte nödvändigtvis känner av den.
Men lillskiten är fortfarande väldigt aktiv för mig, så det kanske kan vara så att den inte fixerat sig ännu eller så kanske det är en liten skit som fortfarande har plats att böka omkring på.

Har skrivit detta förut men, även om jag inte är det minsta less på att vara gravid så skulle jag bli överlycklig om något drog igång dom närmsta dagarna.
Skulle det vara så att jag går över tiden så har jag så pass mycket att göra så jag kan sysselsätta mig i tre veckor.
Bebisen är välkommen när som helst, sen ska jag inte sticka under stolen med att vi längtar såå efter dig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0