8 december


Idag har lillstrumpan mått bra, ingen feber och pigg/busig som vanligt.
Istället var det min tur att få feber.
Började dagen som vanligt, men har varit otroligt trött och varm.
Jag är en sån som brukar blunda för att jag mår "dåligt" (för det mesta) så jag tänkte inte mer på det, dålig sömn och kämpiga dagar innan som tog ut sin rätt tänkte jag.

Vi spenderade dagen med Sandra & Alice.
Busade på, fikade, snackade och allt sånt där.
Vi blev även lite baksugen så vi gjorde en variant på mozartkulor.
Hasselnöt - nougat - mandelmassa sen rullad i vitchoklad.
Dom blev väldigt god ska jag tillägga.

Strax efter fyra höll jag på att somna sittandes på en stol uppe hos Sandra, nickade till då och då.
Gick ner till oss för att börja med maten men avbröt det för att vila lite i soffan.
Även där nickade jag till medans Elliott busade på med sig själv och Slayer.
Fick för mig att kolla tempen och då låg jag på 38,4 så det var inte alltför konstigt att jag var trött och varm.

En alvedon och x antal minuter senare så mådde jag bättre så jag har ingen att klaga på egentligen.
Håller tummarna för att jag mår bra imorgon med, har inte tid att bli sjuk nu.

Här har ni en bild på bollarna.




Kommentarer
Postat av: Emilie

Haha, vad roligt ! Exakt lika, du ser jag är inte så tjock;P Eller så var du tjock och jag ÄR tjock;P Tack för tipset med tvättlapparna också! O sedan så tänker jag precis som dig. Kan ju bli en liten bebis och då vill man inte att den ska drunkna i stl 56. Sedan att slippa tvätta också, Befriande !=)

2010-12-09 @ 22:28:11
URL: http://emiliejohansson.blogg.se/
Postat av: Malin S

Men vilka fina praliner!

2010-12-11 @ 16:38:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0