30 december



Nu kommer en fråga till er läsare.
Visst kan man ändra namn på sin befintliga blogg, även om man skriver in denna adress (säg att det är den gamla) så kommer man till den nya.
Eller har jag missuppfattat allt?


Sen ska vi hålla tummar och tår för min vän Emilie som kanske får föda bebis imorgon då vattnet gick idag.
Men jag får stå på hennes sida och hoppas bebisen kommer 00:01 så det blir en januari bebis.



När jag ändå skriver kan jag passa på att skriva om dagen.
Känns som den har varit hur lång som helst och att jag inte fått något gjort, men.
Jag har varit ner på stan en snabbis med Sandra, köpte hem en kaktus och lite dekortation.

När vi kom hem till huset så tog vi med ungarna på en åktur i pulkan, sedan kom grannflickan och hennes pappa ut för att åka madrass och jag hoppade på tåget och åkte med henne, Sandra likaså.
Herregud vad kul det var, jag hade nästan glömt!

Väl inne började jag på att fixa med dekorationen som får bli klar en annan dag då mina kaffeböner tog slut.
Jag har städat, ätit och spelat tv-spel.
Sedan hade vi ett trevligt samtal, för oss var det iaf det:)

Nu är jag helt slut och ska gå i Dennis fotspår, krypa ner i sängen med andra ord.
Får se om jag hinner slänga in ett inlägg imorgon med, annars får ni ha ett gott nytt år.



Kommentarer
Postat av: Eleni

Vet du... min syrra och hennes kille kommer flytta och bli grannar med er den 1 feb! :) Spännande för Emilie också. Hoppas allt gått bra för dom!

2011-01-01 @ 12:45:11
URL: http://elenia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0