22 december



Ska inleda med att säga ett stort GRATTIS till Eleni och Patrik som blivit föräldrar till en liten flicka.
Hur kul som helst, dom fick världens bästa julklapp i förskott.


I
går var jag hela dagen på Birsta för att handla dom sista julklapparna, hade bara Dennis kvar och blev klart med allt.
Jag hittade även en doppresent till lilla Ely så jag är topp nöjd!

Idag har jag gjort fudge och mozartkulor så jag ska bara göra små biskvier imorgon sedan är jag klar med allt julgodis.
Ikväll ska både Jag och Dennis slå in klappar, lacka några och pyssla ihop några godisstrutar.

Vi börjar bli alltmer klar med allt inför julen, det enda som saknas är julkänslan.
Hoppas den kommer att komma tillbaka igen nu när man ska ta och fixa en massa med Elliott dom kommande åren.
För visst kommer den tillbaka?

Nej, nu ska jag dra med mig Dennis och fixa klart med allt så hörs vi senare.
Ska försöka hinna med en inlägg imorgon med lite bilder.
Åtminstonde jag tycker att en blogg med bilder är roligare än en utan så jag ska försöka bättre på den biten.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0