1 december


Jag, Elliott, Emelie och Sixten tog en lunch och runda på stan idag.
Leta efter julklappar var första målet och jag köpte en.

Den här kokboken ska min pappa få.
Han älskar att laga mat och har en förkärlek till skaldjur, den här boken innehåller bland annat en hel del fiks-och skaldjurs recept så han blir nog topp nöjd..
Hoppas jag!


På kvällen blev det lite pyssel som vanligt.
Jag, Elliott och Dennis målade lite sedan fixade jag med julgranskulor.
Kan slänga in en bild på det framöver.


Kommentarer
Postat av: Paulina

Hehe äntligen hittade jag den där tomtedräkten.

Letade ihjäl på åhlens, men den fanns ju på kappahl :p ...

2010-12-02 @ 22:27:29
URL: http://paulinaklosinska.blogg.se/
Postat av: Malin S

Haha, hoppas att inte din pappa brukar läsa din blogg, skulle vara lite synd om han fick veta vad han ska få ;)

Tack för igår förresten, det var så himla kul att träffa dig och Elliott igen!

2010-12-03 @ 13:33:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0