The girls



Gårdagen var toppen på alla sätt och vis.
Tror vi skrattade 80% av tiden när vi satt och åt och det fortsatte när vi skulle hyra film och när vi kom hem till Sara.
Var längesedan jag skrattade så mycket.
Vi hyrde Valenine's day, har hört att den ska vara så bra osv.
Men det var den inte, jag tyckte inte alls om den.


För sakens skull ska jag bjuda på bloggens första dagens outfit.


Linne JC
Cardigan H&M
Leggings Lindex
Dubbelhakan Hemmagjord


Sara och Emilie som lady of lufsen.



Surprise!
v.21 x2


Hehe..



Kommentarer
Postat av: Emilie

Äntligen så kan vi tala högt om detta. Det är ju helt sjukt, vi kommer ju ligga och pressa ut en bebis samtidigt! Helt sjukt ! GILLA !

2010-08-21 @ 11:33:57
URL: http://emiliejohansson.blogg.se/
Postat av: Anna Lundin

Men gud va kul gumman! Grattis

2010-08-21 @ 12:17:49
Postat av: nina

vad har jag missat? skojar ni bara eller ska ni ha en till?

2010-08-21 @ 19:49:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0