6 augusti


Vi åkte ut till min farmor på lunch samt fika idag.
Elliott passade på att sova under tiden, skönt att bara kunna fokusera på maten och inte hålla koll på vart han ålar.

Vid ett tillfälle försvann han, på bara någon sekund tog han sig ut från köket och vidare mot vardagsrummet, vi hann att skymta en fot som försvann runt hörnet.
Turligt nog fick jag tag på han precis när han greppade tag i en liten (inte så stabil) byrå.

Nyvaken gladskit :)



Mys hos pappa.




Nu på kvällskvisten åkte jag ut till Birsta med Emelie, köpte två jättesnygga krukor på halva priset.
Såg ringlad ut och var vit, 40:- för båda!
Hittade mycket mycket mer, men jag tänkte försöka vara spara denna månad.
Svårast var det på Åhlens som hade 50% på barnkläder & halva reapriset på vissa saker.
Nej, slösa har jag lagt undan denna månad, får se hur länge hon blir borta.

Nu ska jag krypa upp i fotöljen för att klippa och klistra :)


Kommentarer
Postat av: Eleni

Vilken gullunge! :) Han är faktiskt fortfarande väldigt lik sin mamma ser jag på bilderna nu :)

2010-08-07 @ 23:47:46
URL: http://elenia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0