5 augusti



Blev tre snabba minuter på Birsta, sprang in på body shop och sen ut till bilen igen.
Register + pärm köpte jag på ica maxi för jag orkade inte gå mer på birsta, ville bara hem så fort som möjligt.

Idag har jag bokat husvisning, men jag ska bara dit för att få mer kött på benen.
Vi ska väl boka lite fler för skojs skull så man vet vad man ska fråga och kolla efter när det väl gäller.
Det enda som blev lite jobbigt för oss båda är att vi hittade ett hus vi blevväldigt sugen på, men jag tror inte det är sån bra idé som jag nämt tidigare.
Jag känner att jag skulle behöva jobba lite mer innan, men man vet aldrig.
Som det verkar så kommer det inte vara speciellt mycket dyrare än vi bor idag.
Men det är lite smått som tapet jag vill ändra och det är minsta bekymret.
Time will tell.

Ska precis sätta på lite kaffe för jag är riktigt trött.
Om en timme ska jag ut till Timrå för att träna, så trött är inget jag vill vara då.
Nej, ska plocka fram lite träningskläder, dricka kaffe och läsa min tidning jag köpte idag.

Bra slut på dagen!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0