4 augusti.



Dagen fick ett bättre slut.
Regnar fortfarande men jag är inte på lika dåligt humör.

Fick lite dåligt samvete förut idag när jag inte gjorde något alls.
Så Jag och Dennis började plocka lite i hall och kök, rensade alla tusen påsar som stog överallt.
Vi var så inne i det att vi inte ens pratade med varandra, möttes vi på vägen gick vi bara förbi varandra.
Men efter städningen tog en välförtjänt kopp kaffe som var delicious.

Hörde att det skulle bli lite bättre väder imorgon så då kanske jag kan ta mig ner på stan under dagen.
Eller så kanske jag åker till birsta, då vi ändå måste ut och handla hem mat.


Här kommer bilder från gårdagen.

Tycker inte om den här bilder på mig för fem öre, men jag har inga nyare bilder på mig och Dennis så den här får duga.
Jag sitter som en potatissäck och ser ut att väga 100kg.



Utbrytarkungen skulle få sitta i Vidars bumbo, inte alltför otippat skulle han vrida sig på mage.
Han vill inte ligga på rygg, inte sitta utan bara åla eller hoppa i hoppgungan.





Kommentarer
Postat av: Malin S

Men den där bilden ljuger ju eftersom det är så mycket vidvinkel :)

2010-08-05 @ 20:09:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0