3 augusti



Ännu en dag på resande fot.
Idag åkte vi ut till Malin, Peter och lilla Vidar.
Kom fram runt tolv och åkte hem vid halv fem.
En mycket trevlig dag med gott fika, trevligt sällskap och en skön dag helt enkelt.

När vi kom hem var jag totalt slut.
Men middag var tvungen att lagas, så jag ställde mig vid spisen på en gång.

Tanken var att jag skulle träna på kvällen, men det körde ihop sig med skjuts så jag får träna på torsdag istället.
Jag gråter inte över det, på sätt och vis var det lite skönt för jag behövde verkligen en kväll i lugn och ro.

Har klippt och klippt ikväll, inte hår men en tidning.
Funderar på om jag ska gå ner en snabbis på stan i imorgon trots att det ska regna.
Måste köpa hem en pärm eller dylikt + lite register, stora planer på g.
+ lite annat nödvändigt skulle behövas.

Sängen kallar.
Ska bjuda på åtminstonde en bild imorgon tänkte jag.

Sweet dreams!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0