29 augusti



Kommer inte blogga mer idag då så jag gör en snabbt inlägg nu.

Snart sticker vi ut till mina päron i Njurunda och fixar det sista inför dopet.
Smeta på grädde på tårtorna, göra marsipanrosor och blad och sätta dit dom, trycka fast chokladhjärtan på kanten.
Sen ska jag bestämma mig för vilken av dom två uppsättningar kläder jag ska ha på mig.
Lyckas få Elliott att sova till precis innan vi ska åka.
Se till att alla kläder och musik kommer till kyrkan.
Jag kan nästa lova att vi kommer glömma något.

Efter kommer släkt och vänner hem till mina päron på mat och fika.
Smörgåstårta och tårta samt kaffe/dricka/mjölk.

Kommer nog vara helt slut efter så jag slänger mig nog direkt i sängen.
Ska lägga foto ansvaret på min bror så jag hoppas han kommer ta några fina bilder som jag kanske kan bjuda på senare.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0