28 augusti



Allt som skulle bli klart idag blev klart.
Trodde ett tag att jag inte skulle orka, men jag har ingen tid för det imorgon.
Blev två tårtor gjord, med två lager fyllning.
1.Marsansås + hackad dajm.
2.Mosade hallon

Imorgon ska endast grädde på, trycka fast hjärtan på sidan och sen ska jag lyckas göra egna marsipanrosor + blad.
Får se hur dom kommer se ut, första gången.

Smälte choklad och ringlade hjärtan.
Känns helt okej med tanke på att det var första gången.


Nu är jag trött och slut, tar mig ett välförtjänt glas vin och ska snart hugga in på maten och därefter diska allt som blev skitigt idag.
Det lockar inte!




Kommentarer
Postat av: nina

lycka till på dopet!! synd att jag inte bjöd in dej tidigare på blingo! jag kastade ut en inbjudan på fb bara !! hoppas han håler sig i skinnet imorrn elliot ;)

2010-08-28 @ 20:54:43
Postat av: Malin S

Haha, inte lilla vinglaset heller! Men det var du värd ;)

2010-08-31 @ 15:30:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0