27 augusti



Idag bjuds det på en hel del bilder.
En till dagens outfit för det var tyckte jag var kul.
Tror jag kanske måste börja med det ibland, även om jag väldigt ofta använder samma kläder.



T-shirt Monki
Långärmad Koola Anna
Jacka Cubus
Halsduk Carlings
Leggings Cubus
Skor Reebok
Väska H&M


Jag var ner på Rummet för jag skulle köpa lite smått och gott.
Fick med en mjölkkanna


Tandborstmugg


och ett par byxor från Lundmyr till Elliott.
Fanns bara i 70 så dom passar bra till vintern.



Sen var vi ut till Birsta för lite ärenden.
Elliott var så snäll så han fick en ny leksak som var väldigt populär.



Imorgon ska jag bjuda på två bilder angående klädval.
Känner mig smått kluven så jag behöver åsikter utifrån, dead honest ska det vara!



Kommentarer
Postat av: Malin S

Aha, den mjölkkannan var sjukt snygg ju. (Tandborstmuggen med).

2010-08-28 @ 00:52:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0