21 augusti


Jag tänkte börja med att skriva om gravidbilden i inlägget innan.
Kan hända att jag ser gravid ut med icke, jag spänner bara ut magen.
Vi hade väldigt roligt åt det igår och även idag.

Idag har jag varit på stan.
Tänke hitta något att ha på mig till dopet, hade spanat in en klänning men inte alltför otippat är den på tok för tight över bysten, som nästan allt annat.
Hittade ingen annan heller, men jag tänkte ge det ett försök till sen ger jag upp.
Får försöka skrapa ihop något ur min garderob.

Sen hem och åt en sen lunch, köpte med sallad från coffe house.
Jag har lagt slingor i håret och imorgon åker färgen i.


Hittade denna åt Elliott iaf.
Tänkte att han skulle ha den på sig på fikat efter dop, en mjuk skön body som ändå är lite finare.
Han kommer bli söt som socker i den.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0