18 augusti



Oj vilken trevlig dag jag haft.
Jag, Malin S och Lillen gick bort till Malla för att umgås.
Hon bjöd på en god matpaj när vi kom dit, satt som en smäck.
Till efterrätt blev det körsbärspaj och kaffe, jag hade aldrig ätit körsbärspaj tidigare och herregud vad gott det var.
Det måste jag verkligen äta fler gånger...Malla..hint!

Elliott har haft lite feber idag också, så lite gnölig har han varit hela dagen.
Men som tur var så var den inte så pass hög att han behövde någon supp.
Imorgon hoppas jag min snälla lilla bebis är tillbaka:)

Sen till framstegen, idag kröp Elliott på knäna.
Han tog tre "steg" hemma hos Malla sen fortsatte det här hemma igen.
Jag som skulle ge han veckor kanske bara behöver några dagar på sig.
Min älskade lilla kille :)

Ska gå tillbaka till soffan och mysa lite med Dennis innan vi lägger oss.


Kommentarer
Postat av: Issa

Tack, vad söt du är :)

2010-08-19 @ 18:58:35
URL: http://vintagebruttan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0