15 augusti



Vilken varm dag, men väldigt blåsig.
Var svårt att veta vad man skulle ha på sig, beslutade mig för klänning och gladiator.
Gäller att passa på så länge man inte fryser, snart dags för vinterkläder..

Egentligen skulle vi ha fixat lite saker idag men vi beslutade oss för att ha en typisk söndag.
Den innefattade ingenting, eller en veckohandling var planerad sen slapp hemma.
Dom dagarna är riktigt skön och behövlig då och då.
Kom precis på att jag skulle ha sänkt ner Elliotts säng idag, har funderat på det en bra tag men det har inte blivit av.
Men denna vecka måste det bli gjort, han tar tag i kanten då och då men drar sig inte upp (tack och lov).

Johanna som jag inte träffat på år och dar känns det som kom förbi en snabbis idag.
Vi hann snacka lite goja, bestämma träff för att gå på bio och sen köpte hon ett par skor av mig.
Jag tror jag måste åka och köpa en sak för pengarna.

Tror jag glömt nämna att vi kom in på babysim, det börjar i slutet på månaden.
Det är jag väldigt glad över och ser verkligen fram emot, hoppas allt kommer gå bra bara.
Men som lillgrodan sprätter & plaskar i balja och badkar så borde det inte vara några problem.

Nu ska jag krypa upp i soffan med mina tidningar, en Plaza och en lantliv.
Om en timme tänkte jag försöka sova, får se om jag lyckas denna kväll.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0