14 augusti



God kväll.
Nu är jag hemma efter två härliga dagar ute i stugan.

Åkte ut till Juniskär på fredag morgon, pappa hämtade oss med båten och vidare mot ön.
Vi fiskade, grillade lax, slappade, busade och på kvällen när E hade nattat gick vi ut och kollade på sälar som lekte vid ytan, drack öl och vin, snackade och hade så trevligt som man har ibland.
När det började bli lite för kallt för att vara ute gick vi in och spelade en omgång chicago sen nattade vi också.

Imorse gick jag ner till stugan och fixade ordning frukost som jag åt ute på bryggan medans jag kollade på alla fiskar som hoppade.
Även idag tog vi det lugnt, busade, slappade, åt god lunch sen packade vi ihop oss och pappa skjutsade in oss till land.

Vi har haft det så mysigt där ute.
Jag har bränt mig lite lätt på bröst, armar och ansikte.

Har sagt det förut och säger det igen, skönt att komma bort från stan.
Nu ska jag strax krypa ner i sängen, är helt slut av all ren luft så jag kommer nog sova gott.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0