11 augusti


Hann aldrig blogga igår så en snabb genomgång kommer här.
Vi var ute i Birsta hela dagen, kom hem vid fyra eller fem.
Äntligen tog vi fingrarna ur och köpte våran soffa, en matta, skydd till hörnen på bord och skydd till kontaktuttag.
Sen hem för att montera ihop soffa, lägga fram ny mattan, sen kokade jag ihop en massa chili con carne och bjöd päronen.
Sex stupade jag i sängen för jag hade så ont i huvudet, tänkte sova bort det så jag skulle kunna träna på kvällen.
Kvart över sju vaknar jag med migrän, så jag går och lägger mig på en gång igen.

-------

Idag har jag haft Lillemor på besök.
Vi har pratat goja, bakat, fikat, kollat på tv, busat med Elliott, kollat internet och bara varit.
Var år och dar sen jag träffade henne känns det som, så det var trevligt.

Annars har jag inte gjort mer än lagat mat, diskat och kollat lite på tv.
Nu ska jag till sängen så jag är någolunda pigg imorgon när E vill upp.


Kommentarer
Postat av: Erika - Mamma till Emeline

Hm, tror det är chokladfiskar och marshmallows i chokladglass :P. Ben & Jerry's har en hemsida där alla smaker står listade :D



Har du prövat vanilla toffee crunch? Galet god!

2010-08-12 @ 16:52:17
URL: http://dumman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0