1 augusti


Idag har Jag, Dennis och Elliott åkt till Eleni och Patrik.
Vi fikade, kollade tv, busade med Elliott och snackade goja.
Det var riktigt trevligt måste jag säga :)

Annars har vi tagit det lugnt igen, diskade lite för vi hade ett stort berg, var nästan tomt i alla skåp!
Fixade ordning makaronilåda utan makaroner.
Kassler, broccoli, paprika och lök + äggstanning, blev otroligt gott!


Ni får en taskig photobooth bild på växterna.



Sen tänkte jag bjuda på en video, men jag förstog mig inte riktigt på youtube.
Fick bara fram att jag skulle vara medlem, såg inte alls ut som förut så ni får en länk istället och den intresserade får lyssna.
http://www.youtube.com/watch?v=_b_YVrex0yI&hd=1



Kommentarer
Postat av: Lillan

Ja hon har växt den lilla skiten. E kommer osså bli stor även om du inte tror de nu :)

2010-08-01 @ 20:25:37
URL: http://sandsten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0