Onsdag.


Elliott blir 7 veckor idag, och två, TVÅ månader om en vecka.
Helt galet!
Jag förstår verkligen alla mammor som sagt till en att tiden går så fort, sen springer förbi.
Tycker nästan det får fortare än graviditeten, om ca 5 månader tänkte jag börja jobba igen.
Det är fan snart, jag får nästan panik!

Vi har varit hemma och myst en helt del idag, sen tog vi en promenad ner på stan för jag skulle byta storlek på ett par fleece byxor jag köpte för ett tag sen.
Hittade en skitcool lusekofta som jag var tvungen att köpa som får användas till hösten.
Shoppa till en E är mycket roligare än till sig själv.

Idag fick jag ett paket med posten, från Australien.
Fattade inte så mycket tills jag såg att det var från min havande vän Soufa som bor där nere med sin man.
Slet upp paketet och hittade den här bedårande t-shirten, haha!
Det är härligt att se att humorn finns kvar och jag måste nog klä på Elliott den så fort den passar.
Jag ska försöka komma på något bra till dig med Soufa, haha :D




Kommentarer
Postat av: Malin S

HAHA! Fan vilken bra t-shirt :D

2010-04-08 @ 12:25:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0