Lördag



Å vilken härlig dag!
Idag tog alla tre en sovmorgon, jag klev upp halv nio vilket var hur skönt som helst.
Egentligen vaknade vi tio över fem, men jag ammade i sängen och vi somnade om dom gångerna.
Sen sov pojkarna vidare medans jag klev upp och duschade, käkade frukost och städade lite.

Mamma och bror kom hit vid halv tre och då blev det fika.
Bullar och kaffe som var huuuur gott som helst.
Efter det blev det promenad, mycket senare än vad jag brukar så Elliott var rätt så trött.
Jag och mamma tog vagnen och bror + Dennis tog katterna.
Efter prommisen gick vi upp och började fixa med lasagne som vi nu ska äta.

Sen får vi se hur kvällen slutar, tanken är att det ska bli en lugn kväll med massa mys.
All disk är fixad och bänken är städad, varför gör man inte alltid rent efter sig på en gång?
Det är så himla mycket skönare!





Coolaste killen i stan!





Haha, så snygg i Hasselhoff t-shirten.


Kommentarer
Postat av: Malin S

Vilken mysdag ni verkar ha haft! Måste säga att Eliott ser sjukt cool ut i outfiten också ;)

2010-04-10 @ 19:56:55
Postat av: Eleni

Men vad stor lill killen blivit redan! :) Dom växer fort dom små liven! :) Så söt så!

2010-04-10 @ 20:06:47
URL: http://elenia.blogg.se/
Postat av: Erika

Så jäkla söt & tishan var ju klockren :D

2010-04-10 @ 21:49:06
URL: http://dumman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0