Fredag


Tänkte göra en liten uppdatrering sen sist.

Jag har varit på BVC med Elliott, denna gången vägde han 4280 så det var jätte bra tyckte hon.
Han är fortfarande en liten gourmebebis som tar en timme på sig att äta.
Tänkte att jag ska försöka korta ner tiden och se om han tar i mer till slut eller om han bara blir kinkig.

Träffade Malin häromdagen, vi gick ner på stan och köpte hem glass, maränger, chokladsås, vitchokladsås och bananer som var huuuur gott som helst.
Jag åt tills jag mådde illa, fy fan!
Men vitchokladsåsen var underbar, jag som älskar vitchoklad blev helt till mig när jag hittade den.
Det var jätte härligt att träffa henne igen, snacka och bara umgås.

Jag har fått bra kontakt med mina mamma-grannar.
Häromdagen var vi in till dom mittemot och snackade en hel del, kollade in deras lägenhet och tvillingarna som är jättesöt.
Igår var jag upp till hon på våningen ovanför, drack kaffe, snackade och sen fick jag hålla i hennes klump.
Hon är två månader äldre än Elliott men hon är en härlig tjockis så det var stor skillnad.
Det var så konstigt för som jag brukar hålla Elliott fungerade inte riktigt på henne.
Vi skulle dra ihop en fika något framöver, det blir mysigt :)

Sen har det nog inte hänt så jätte mycket mer.
Mina dagar är väl inte överdrivet spännande, dom präglas mest bara av amning och promenad.

På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0