BVC och läkarbesök.


Idag var vi på BVC igen.
Elliott hade gått upp ett hekto och väger nu 4 kg, vilket inte är speciellt bra.

Han suger fortfarande dåligt och nu använder jag ett mellanlägg så han ska få ett bättre grepp och få i sig massa mjök.
Jag var även tvungen att köpa ersättning som han ska få en gång om dagen, annars ska jag amma på som vanligt.
Han kommer få starkare sug med tiden, så vi får hålla på så här tills vidare.
Elliott sover hela nätterna så nu ska jag böra väcka honom mitt i natten och amma.

Sen mätte vi honom och nu är han 56 cm lång.
Jag vill att han ska bli liiite större så vi kan börja använda 56/62 i kläder.
Han har haft 50/56 i en evighet känns det som, även om vi har mycket fina kläder i den storleken är man så sugen på att använda allt annat man har.

-----------

För övrigt är det väl rätt bra, vardagen snurrar på som vanligt.
Längtar tills på fredag för då får jag träffa Malin igen, min lilla tjockis:)
Hon är nu i v.31 och har säkerligen blivit myyycket större sen sist.
Blir väl lite fika, mys och massa snack.


Nej, nu ska jag passa på att städa lite medans E sover.


Kommentarer
Postat av: Malin Svelander

Vad go du är Frida, längtar jättemycket till fredag jag också. Känns som att jag inte har sett dig/er på en evighet!

Jobbigt att Elliott inte gått upp mer än så, men nu när du börjar med ersättningen borde det ju börja hända saker. Håller tummarna för det :)

2010-04-06 @ 19:17:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0