30 april


Det har redan blivit sista april och snart fyller jag år, galet!
Har sagt det förut och säger det igen tiden springer iväg!

Idag har min pappa varit förbi och hämtat katterna, sen tog jag en promenad runt stan med Emelie.
Hem för att duscha, och nu har jag stoppat i mig lite lunch och strax ska vi åka iväg till min mamma och pappa.
Ska umgås med dom hela dagen och ikväll ska vi gå till brasan och kolla, kommer bli mysigt.
Hoppas det inte är för kallt bara.

Vi ska även spendera natten där, orkar inte hålla på att stressa för att hinna med tusen saker så vi bestämde att vi stannar.
Då blir nog Elliott glad för han verkligen älskar att vara hos mormor och morfar, han är världens gladskit då.
Pratar till tusen, ler och skrattar.

Nej, nu ska jag packa det sista för jag vill komma iväg i tid!
Hoppas ni får en bra kväll.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0