27 april


Idag var det dags för ett besök på BVC.
Först fick jag fylla i ett papper om hur jag mått dom senaste sju dagarna.
Om jag varit deprimerad, nedstämd, haft tankar på att skada mig själv osv.
Men jag mår prima ballerina så det var inte något mer med det.

Sen var det dags för vågen,Elliott och han väger nu 4420 gram :D
Och han är 59 cm lång.


Idag tyckte Elliott att han inte skulle sova så han har precis käkat och nu ska jag vänta på att Dennis kommer hem så jag får hoppa in i duschen.
Ska ta något lättare och käka med, sen bär det av på affärn för att storhandla.


Kommentarer
Postat av: anette

hej vad söt eran bebis är :)

läste på bloggagratis.se att du skulle skriva här och att du har barn. och jag har också barn så du får gärna läsa den och följa hur det går.

jag ska läsa din :)

ha det bra

2010-04-27 @ 17:02:14
URL: http://mideria.bloggagratis.se/
Postat av: nina

oo vad stor han blir snabbt, vi som inte ens har kommit o hälsat på än...var tar tiden vägen?? det är nog för att både mamma syrran o jag tänkte komma samtidigt som det aldrig blir av..jag har iallafall paket härhemma till elliott!! ska styra upp något!

2010-04-28 @ 21:16:50
URL: http://ninabacklund.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0