26 april


Idag fick jag sovmorgon till sju innan det lilla larmet gick igång, så skönt:)
Efter lunch gick vi ner på stan och mötte upp min mamma för att äta årets första mjukglass.
Jag slog till och tog både vitchokladsås och nötkross, det är så otroligt gott tillsammans.

Sen blev det en liten promenad innan vi gick hem.
Jag tog en dusch så fort jag kom hem, nu ska bara makaronerna bli klar så ska jag käka lunch.
Om Elliott fortfarande sover efter det ska jag röja lite på köksbänken.

Fick en avi idag och äntligen har min sista väggdekor kommit :D
Ska gå ner och hämta den efter fyra och med Dennis hjälp ska jag försöka få upp allt på väggen ikväll, hoppas bara att det blir så snyggt som jag tänkt mig.

Annars blir det en slapp dag idag, inga måsten what so ever!

Later!


Kommentarer
Postat av: Malla

Vitchokladsås och nötkross är min favorit :) MMM så god!

2010-04-26 @ 20:31:30
URL: http://mallaballa.blogg.se/
Postat av: Malin Svelander

Underbart med glass! Aporopå det så har jag ett förslag. På torsdag jobbar jag min sista dag (slutar 10 på morgonen) och tänkte att jag måste ju fira. Så jag tänkte fråga dig om du hade lust att fira med en glass om det är fint väder? :)

2010-04-27 @ 08:26:57
Postat av: Paulina

Hehe underbart när dom vill vakna sånna roliga tider. Min plutt vaknar runt 9 tiden =D rätt skönt

2010-04-27 @ 19:30:44
URL: http://paulinaklosinska.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0