Ultraljud


Jag börja känna mig lite smått nervös inför ultraljudet.
Innan såg jag bara fram emot det, tills jag fick reda på att vi har tvillingar i släkten, iofs så är det min mormors bröder som är tvilling och sedan har vi inget nyare tillskott av dom.
Jag tror inte alls att det är två, chansen är väldigt liten men den finns fortfarande där.
Självklart skulle vilken människa som helst älska båda två om det skulle bli så, men jag vill bara ha ett barn just nu.
Det är vad jag sitter och tänker på för tillfället.

Nu ska jag återgå till att måla om knoddens rum.


Kommentarer
Postat av: Malla

Spännande med ultraljud! När är det dags för det? :) Idé på när vi ska hitta på något igen då btw? Kram

2009-09-02 @ 23:13:09
URL: http://mallaballa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0