Äntligen!!


Nu är det äntligen fredag och jag ska åka iväg på mitt första ul ever, mindre än än timme tills jag åker.
Det jag hoppas mest på just nu är att allt ska bara bra med bebben, jag har en tendens att alltid oroa mig för att det ska hända något dåligt.
På sätt och vis kan det vara bra att vara lite förberedd ifall att, för man vet aldrig vad som händer där inne.
Som nr två hoppas jag att det kommer synas relativt tydligt på skärmen, så även jag förstår vad som är ansikte, näsa, händer osv, OCH att det kommer bli fina bilder som jag stolt kan visa upp för alla, hehe.
Om det blir fina bilder kanske jag överväger att lägg upp en bild här på bloggen så kan ni som vill kolla på det.

Nu börjar tiden rinna iväg, dags att fixa hår och ansikte.


Kommentarer
Postat av: Malin

Oh vad spännande! Jag är så glad för din skull att det äntligen blir av! :D

Självklart vill vi se bilder på bebisen ;)

2009-09-25 @ 13:14:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0