Here it comes.


Jag har inte riktigt haft orken att slänga in något efter veckoinfo men ska göra ett försök nu.

Vi har inte anmält oss till någon föräldrakurs än, men jag ska och ser fram emot det grymt mycket.
Kommer bli roligt att träffa och umgås med fler tjockisar, och självklart för infon som kommer med det.
Jag har börjat få lite känningar i ryggen och försöker hela tiden tänka på min hållning men det är svårt!
Jag svankar väldigt mycket i vanliga fall så det har väl fallit sig naturligt att luta bak lite till som "stöd".
Nu ska jag försöka bli lite håradre med det och använda stödbältet för jag vill verkligen inte få problem med ryggen längre fram.
Bebben börjar bli stor nu och det märks i magen.
Nu känner man väldigt tydligt när den sparkar och vänder på sig, hur härligt som helst.
Det känns inte alltför långt bort att kanske få känna någon spark på utsidan.


Testade föresten min jeansleggings som jag köpte till sommaren och dom sitter som en smäck!
Förut hade dom en tendens att vilja glida ner i midjan men nu har jag lagt på mig lite så dom sitter kvar, så det kanske får bli mina extrabyxor på jobbet eftersom att mammabyxor har sån konstig passform (förutom dom jag har just nu, men som är slut!!)



Kommentarer
Postat av: Eleni

Vilken känsla det måste vara att känna att man verkligen har ett litet liv som rör på sig inuti sig. En mysig tid kan jag tänka mig?! :) Jätte roligt att följa din blogg. Man blir ju nästan sugen på en själv... hehe :) Men det får bli lite längre fram i tiden :)

2009-10-18 @ 11:11:11
URL: http://elenia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0