Drömmer om drömsängen!



Jag och Dennis har redan bestämt oss för en spjälsäng men jag kan inte släppa taget om den här än.
Jag vill så himla gärna ha den och skulle mer än gärna vilja vinna lite pengar så jag kan köpa den nu när jag äntligen har hittat ett ställe i Sverige där den säljs!
Men den kostar 7000:- och jag betalar verkligen inte så mycket för en säng bara sådär!

Minns ni sängen som jag skrev om tidigare som fanns ute i stugan från när mamma var liten som vi tog hem?
Den ser ju ut som denna men är inte en spjälsäng, den är låg och saknar därför spjälen (heter-det-så?).
Jag får nog släppa taget om den på bilden och vänta snällt tills lillen blivit större så jag kan styla upp den gamla och använda den istället..

Kommentarer
Postat av: Emilie

Gud vad fin den där sängen var asså. Men som du säger 7000 är kanske lite mycke, när man kommer att behöva hur mycket som hellst när bebisen anländer! Puss på dej

2009-10-12 @ 09:35:36
URL: http://emiliejohansson.blogg.se/
Postat av: Malin

Ja det var en jättefin säng, men jag förstår att det blir lite väl dyrt. Hur ser sängen ut som ni tänker köpa då? :)

2009-10-13 @ 13:50:42
Postat av: Frida

Malin:

Det är en helt vanlig spjälsäng.

2009-10-13 @ 22:28:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0