My sick brain.


Jag skulle ha fått min mens i fredags, men den kom inte och har ännu inte gjort.
Nu börjar min sjuka hjärna koka ihop "tänk om-tänk om" även fast jag inners inne vet att det är inte första gången den är sen. Jag blir så irriterad på mig själv! På något vis måste jag komma på ett sätt att glömma bort att vi försöker skaffa barn för det förstör så himla mycket. Jag tror definitivt att det är en bidragande faktor till att det inte händer något, iaf tills vidare.
Har ni något bra sätt att få mig att tänka på annat? ALLT är välkommet.

Bara för att jag skriver detta inlägg nu så kommer jag vakna upp imorgon och välkomnas in i lingonveckan.

Kommentarer
Postat av: Amy

Jag tror det kan vara en bra idé.. Risken när du tänker på det så här mycket är att det låser sig för kroppen. Det har man ju hört många gånger att det har hänt för folk. Jag ska nog få dig och tänka på annat när ni kommer ner. :)

2009-06-16 @ 08:25:37
URL: http://amandamedh.blogg.se/
Postat av: Malin

Ja, jag förstår att det är jobbigt, men försök se till att ha något att göra hela tiden och inte sitta sysslolös så mycket. Ha roligt!

2009-06-16 @ 13:58:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0