Lite uppdatering.


Idag var jag och Amy hem till Pärs syster på fika och vi började prata lite bebisprat.
Sara (pärs syster) visade en sida där man kan räka ut hur långt gången man är och enligt det testet är jag i v.4 eller 5. Tydligen så räknas inte dom två första veckorna och syns inte heller på stickan.

Blir till att ringa MVC när jag kommer hem för att boka tid.
Dom har också bättre koll på vilken vecka jag är i, man får typ ange senaste mensens  första dag och från det så räknar dom ut när jag är i vecka 8.

Mina bröst är jätte öm och super känslig. Öm har dom varit i flera veckor nu.
När man tar av sig bh:n så får jag hålla i dom en liten stund för det gör lite ont.
Sen när man duschar och råkar komma åt bröstvårtan med duschslangen så kittlas det i hela kroppen och blir lite obehagligt för det är sån ökad känsel och man får knoppis.

Sen vet jag inte om det här bara är inbillning, men känner mig lite illamående då och då.
Främst när jag har ätit mat så kommer det.
Kan ju vara så att jag inbillar mig att jag mår illa och då kommer det, bara för att jag vet att oftast mår man illa.
Blev lite luddigt men ni kanske förstår.

Kommentarer
Postat av: Emilie

Friiidddaa =)

Jag blir helt till mig här hemma ! Jag är så glad för er skull asså, gud jag kan inte tänka mej hur glad du/ni är =) Ge mej 9 månader fort ;)

2009-06-21 @ 21:44:08
URL: http://emiliejohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0