Har slutat snusa, för andra gången.


Jag har haft lite problem förut när jag tänkt att jag ska sluta snusa.
Nu hade jag däremot inget val, fick lov att sluta samma dag jag fick reda på att jag var gravid.
Det har inte varit lätt ska jag meddela, hur mycket jag än har velat sluta i vetskapen om att det är skadligt för det lilla fostret i magen så är det fortfarande ett beroende som är svårt att vinna över.

Jag har kedjesnusat onico, när det varit som värst har jag fått luktat på Dennis general för att inbilla mig att det är vad jag har i munnen plus att jag nu börjat få sår under läppen så det smärtar mer än hjälper att snusa. IT'S HARD DUDE!

Det possitiva är att det går framåt, jag känner inte samma sug efter en riktig snus längre, men ibland vrider det om och jag blir helt galen och måste ha en. Jag är väldigt glad över att min pojkvän är sträng och inte ger vika.




Kommentarer
Postat av: Sara

Jag hoppas det går bra, jag ska ha full koll på dig på jobbet ;)

2009-06-24 @ 22:37:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0