Liten uppdatering.


Jag är rätt så dålig på att uppdatera, har väl inte alltför mycket att säga men lite kan jag bjuda på.



• 10 dagar kvar till första besöket hos MVC. Jag längtar, då kommer det kännas mer på riktigt tror jag. Glömmer bort ibland att jag är gravid.

• Illamåendet har verkligen trappat ner, morgonillamåendet är kvar men resten av dagen mår jag bra och det är ytterst sällan som jag mår illa på kvällen. Jag är så tacksam!

• En arbetskamrat erbjöd mig att köpa hennes barnvagn för 1500:- då ingår mjuklift, myggnät, regnskydd och skötväska. Jag och Dennis ska åka dit så fort som möjligt för att se om vi gillar den och om den går in i bilen. Den här vagnen kommer vi kunna använda lite längre än den vi spanat in pga av längden plus att vi slipper slänga ut 8800:- på vagn.

• Vi har lite smått börjat renovera och bygga om i lillrummet bredvid vardagsrummet då det kan bli ett barnrum. Förhoppningsvis börjar jag måla väggarna nästa helg.

• Snart går jag in i en ny vecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0