Bättre kontroll.


Jag trodde aldrig jag skulle säga detta men jag börjar bli van vid illamåendet.
Första dagarna var det ett helvete rent ut sagt,  det tog emot att äta och visste inte riktigt vad man skulle ta sig till.

Jag har skärpt till mig med intaget med mat, äter inte alltför mycket och ofta istället.
Jag tyckte inte alls det hjälpte i början, men då slarvade jag lite mer.
Samma med kexen, jag tyckte det var ett jätte dåligt tips för det hjälpte minsann inte alls, men efter att ha käkat det ett tag nu så hjälper det till viss del, absolut inte länge men iaf tills jag hunnit göra frukost och fått i mig den.

Jag måste ta mig ner på stan någon dag och köpa en ny bh, det är nästan obehagligt vissa dagar.
Dennis och Jag gick på birsta häromdagen för att kolla lite snabbt, hittade två stycken i min storlek men dom var alldeles för små och tröck på som bara den.
Jag tänkte en del på hur det kunde vara så att just dom två var så pass små i gemförelse med mina nuvarande,
upptäckte att mina hemma var E och dom i butiken var D.
Ska slita med mamma nästa gång, hon är alltid duktig på att hitta rätt/bra storlekar.

Snart vecka sju = ny vecko uppdatering.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0