Shopping!


 

Ååååå, njutning på hög nivå!

Idag fick Jag gå loss lite på IKEA och äntligen köpa mer babygrejer.

Det var inga problem att få med Dennis, tror att han tycker det är kul att köpa saker till bebben också :)

 

Jag köpte iaf:

  • Skötbord
  • En kudde till spjälsängen
  • Två täcken till spjälsängen
  • Frotté handdukar för spya och rengöring
  • Litet mobilt torkställ m. 16 nypor
  • Bed rockers, som gör att man kan vagga en vanlig spjälsäng
  • Ett bäddset

Nu kan jag nog hålla mig lugn ett tag till, men snart måste vi ut och köpa resten av alla grejerna.

Eller snart och snart, bebisen kan komma ut om 8-12 veckor.

Helt sjukt, det är bf om 10 v.

Vad jag längtar till förlossningen.


Jag har även köpt två bhar utan byglar.
Tydligen kunde byglarna göra så man fick mjölkstockning och det skulle vara tråkigt.
Jag kommer ändå att använda den med byglar då och då men det kan vara bra att ha utan.
Dom fungerar också som amningsbh, men vi får se om jag kan ha dom när bebben tittar ut.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0