MVC



Idag var vi hos barnmorskan igen.
Allt såg bra ut denna gång också.
Sf-måttet låg på 33 cm så det har ökat med 4 cm sen sist.
Hjärtljuden låg på 144.


Ni är några stycken som har frågat om vad vi köpt för vagn så jag tänkte att jag lika gärna kan skriva det här när jag ändå är igång.
Vi har köpt en Akta graco Freya med mjuklift.
Den är beställd och handpenning är lagd och just nu står den på lagret på babyproffsen och ska hämtas ut någon gång i januari.
Babyskyddet vi köpt är också graco, modell logico S som går att fästa på barnvagnen om man känner för det.
Här är en bild på vagnen, ligg-och sittläge.
Självklart en svart vagn, passar till båda könen!

Kommentarer
Postat av: Emilie

Tjena gumman ! Måste ta o ses nu snart ;) Eller nästa år ;)! Du vad är SF mått? Jag orkar inte googla ;P Puss

2009-12-28 @ 22:48:47
URL: http://emiliejohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0