Maj

När man inte har tid att sitta vid datorn är det otroligt smidigt med appen, även in jag är väldigt dålig på att använda den. 
Vi har traskat in i maj och dagen har bjudit på värme och sol - precis en sån härlig övergång som man hoppas på. 
Närheten till sommaren blir mer påtaglig och man kan inte stoppa sig från att längta lite extra.
Precis som många andra så var vi till en majbrasa igår och åt grillat till middag. 
Fick en "present" (läs beställning) av en vän som varit i USA och köpt hem en palett med ögonskuggor från Kat Von D, som inte ens finns på den svenska marknaden. 
Bara matta skuggor som ger en naturlig sminkning, plus j kanten att jag bara löst gott om den. 
Vill man ha mer uppdateringar om min vardag finns jag på instagram under fridaww. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0