Första dagen

 
Idag var min första dag som föräldraledig igen, det känns faktiskt riktigt skönt även om jag lätt hade kunnat jobba en månad till.
Nu har jag hela sommaren framför mig där jag kommer spendera de flesta dagarna utomhus och försöka äta så många mål som möjligt på uteplatsen.
Det är även nu jag ska ta tag i träningen igen, den har fått legat på hyllan under tiden jag jobbat då min ork varit allt annat än på topp.
Vila någon dag innan jag kör, känslan i kroppen säger att den skulle behöva några dagars sömn innan jag återfått all min energi igen så på måndag är det dags hade jag tänkt.
 
Jag hade tänkt återkomma till dagen i ett eget inlägg men lite kort så har den spenderats ute hos mina föräldrar och det har varit lika skönt och bra som vanligt.
Hela familjen är nu helt slut så vi ska ta och natta båda barnen som är uppe på övertid och sedan mysa ner oss i soffan och kolla klart på We are legion: the story of the hacktivists som vi började att kolla på igår.
Ta bort lite nagellack och planera för morgondagen.
 
 
Så här ser hemskt många kvällar ut för mig nu för tiden och jag älskar't.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0