Drakborgen

Idag åkte jag till Drakborgen med Elliott och Dylan, jag skulle träffa några mammor från min mammagrupp på bvc då vi inte lyckats dra ihop något förns nu.
Det var roligt att träffa dem som kom, men vi lyckades pricka in sen sämsta dagen att åka.
Hade missat att det var en röd dag så halva Sundsvall var där med oss.
Vid tio när vi kom fram var det rätt lugnt ändå, men runt lunchtid så ramlade det in hur många som helst.
Jag kände mig helt koko i skallen och att hålla reda på Elliott var bara att glömma, även om han klarar sig själv är det lite skönt att ha uppsikt utifall det skulle hända något.
Lite då och då såg jag till honom, då gick han för att hämta lite vatten och därefter springa in i borgen igen.
 
Allt som allt hade vi en bra dag, det var skönt att få komma iväg några timmar och prata en massa goja.
Lite handling på vägen hem hann vi också med innan vi kom in i tidernas dvala på hemmaplan.
Efter lite mat i kistan och bara suttit och andas ska jag nu ta och fixa lite smått här hemma.
Jag fick ett ryck igår och möblerade om vardagsrummet och fixade med en hylla på Elliotts rum, hade tänkt visa er imorgon hur det blev.
 
 
Min stora och lilla juvel, lyckades fånga ett kort på dem tillsammans iaf.
Det var som sagt sjukt mycket folk så jag ville inte fota hit och dit utifall jag skulle få med någon annans barn på bild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0